keskiviikko 10. elokuuta 2011

Slice hands free kit -kannattaako?


Olen taas kaivanut hyllyn kulmalta slicen töihin ja eilen kun olin niitä aakkosia leikellyt sen 50 kappaletta suunnilleen niin aloin taas pohtimaan kannattaisiko tuo händs free alusta hankkia. Onko jollakin olemassa tuo ja minkälaisia kokemuksia sen käytöstä mahtaa olla? Helpottaako yhtään vai meneekö aikaa kuitenkin ihan yhtä paljon? Ajattelin, että joskos siinä laitteen leikatessa saisi väsästtyä sivussa vaikka jotain koristeita ym. Ja kun katselee tuosta demovideota niin niissä leikataan aina isosta paperista noita kuvioita. Minulla on kuitenkin usein paperi jokin jämäsuikale tai muu joten kestääkö sellainen paikallaan tuolla vai pitääkö paperin olla ainakin tuon leikkurin kokoinen, että jää vähän reunoiltaan ylitse. Olisi kiva kuulla kokemuksia jos jollakin on.

1 kommentti:

  1. Itsekin jossain vaiheessa mietin, että haluaisinko kädet vapaaksi. Mutta mä oon tullut vähän samoihin ajatuksiin esim. noiden pienempien papereiden kanssa. Ne kun ovat usein niin pieniä, että saa vain jonkun leikkurin kulmista palasen päälle. Toisaalta, onko se sitten eri asia jos se yksi kulma on magneettinen vai ei, enpä tiedä.

    Itse koen vähän turhaksi tuon idean, mutta tää nyt on vain tällaista "tuskin tarvin" -pohdintaa. Sanokoon joku painavan sanansa jos on oikeasti kokemustakin! ;)

    VastaaPoista